Yokohama

logoul producatorului de anvelope yokohama
Yokohama Prezentare Brand

Brandul japonez Yokohama a luat nastere in 1917 ca rezultat al colaborarii dintre Yokohama Cable Manufacturing si concernul american B.F. Goodrich.

De-a lungul celor peste 100 de ani de existenta, producatorul de anvelope Yokohama a propus o serie de tehnologii-premiera pentru Japonia, brandul laudandu-se cu o expertiza demonstrata in fiecare dintre produsele sale.

In 1969, se extinde in Statele Unite ca Yokohama Tire Corporation, unde propune un model de anvelopa devenit ulterior bestseller: Aspec A300. Popularitatea acestuia a incurajat Yokohama sa-si extinda gama de produse, in prezent laudandu-se cu un catalog foarte bogat: ofera anvelope atat pentru vehiculele de pasageri din orice clasa, cat si pentru autocamioane si autocare, si chiar vehicule industriale.

Prezenta in competitii motorizate a dus la crearea brandului-pilot ADVAN (atat anvelope, cat si jante) care se bucura de o foarte mare popularitate pe piata aftermarket.